.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرهنگ قدمی:
ترافیک محورهای گلستان عادی و روان است

 شمال نیوز: رئیس پلیس راه استان گلستان از ترافیک عادی و روان در محورهای استان خبر داد و گفت: وضعیت جوی اغلب نقاط گلستان ابری و محورهای استان خشک است.

سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این نکته که در حال حاضر مشکل خاصی در ترافیک جاده ها وجود ندارد، افزود: تراکم ترافیک در این مسیرها برای ساعات پایانی روز پیش بینی می شود.

وی وضعیت جوی محورهای توسکستان و تنگه راه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: مشکلی برای تردد در راه های این محورها وجود ندارد.

سرهنگ قدمی با بیان این نکته که ۱۰ مورد اعمال قانون برای تخلفات پایانه های استان انجام شده، افزود: همراه نبودن کپسول آتش نشانی، برگه معاینه فنی و عدم نصب سامانه پیامکی از جمله تخلفان این ناوگان های حمل و نقل عمومی ظرف ۲۵ ساعت گذشته بوده است.

رئیس پلیس راه استان گلستان ادامه داد: سلامت فنی خودرو، همراه داشتن مدارک راننده از جمله مواردی است که ناوگان های حمل و نقل عمومی باید آن را رعایت کنند.

این مسئول انتظامی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به اینکه بزرگراه های مرکزی استان از مناطق مسکونی عبور می کنند تردد عابر در عرض مسیر زیاد است از این رو رانندگان باید دقت لازم را در این زمینه داشت باشند چراکه برخورد با عابر در این مسیرها زیاد اتفاق می افتد؛ داشتن سرعت مطمئنه از ضروریات این مسیر است /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.894 seconds.